Preduzetničke priče #1 by Jelena Đorđević
Preduzetničke priče #1 by Jelena Đorđević
-
Istrajnost
Samo 3% ljudi kupuju robu/uslugu kada jednom vide reklamu. U proseku je potrebno
5-10 puta da čuju ponudu-pa će tek onda doneti odluku da kupe.
Mnogi preduzetnici se brzo razočaraju kada ne dobiju rezultate kakve su očekivali i tada sledi povlačenje. Ovo nije jedini razlog odustajanja
– pisaću o tome u narednim objavama
Istrajnost u poslovanju vrlo bitna.
-
Meet me
Najbolja stvar koju možete da uradite za svoju karijeru je da upoznate sebe. Kada shvatite koje su jake, a koje slabe strane – lakše ćete se prilagoditi sredini, okolnostima, prebroditi krizu.
-
Oprez?
Nakon mnogobrojnih konsultacija, rekla bih da je svako ko otvara firmu – oprezan ili manje oprezan.
Iako je ekonomija oblast koju sam najmanje volela – morala sam da se poreski i finansijski opismenim. Shvatila sam da su oprez, disciplina, poštovanje zakona, rokova – deo uspešnog preduzetništva.
-
Uspeh
Osobe koje prate moj rad mi često postavljaju pitanje: "Kako da započnem neki posao i budem uspešan/na u tome?". Nema jedinstvenog recepta za uspeh. Nekada presude začini, ali mnogo češće uspeh je u rukama kuvara.