Preduzetničke priče #1 by Jelena Đorđević

Preduzetničke priče #1 by Jelena Đorđević

  • Istrajnost

Samo 3% ljudi kupuju robu/uslugu kada jednom vide reklamu. U proseku je potrebno

5-10 puta da čuju ponudu-pa će tek onda doneti odluku da kupe.

Mnogi preduzetnici se brzo razočaraju kada ne dobiju rezultate kakve su očekivali i tada sledi povlačenje. Ovo nije jedini razlog odustajanja

– pisaću o tome u narednim objavama 

Istrajnost u poslovanju vrlo bitna.

 

  • Meet me

Najbolja stvar koju možete da uradite za svoju karijeru je da upoznate sebe. Kada shvatite koje su jake, a koje slabe strane – lakše ćete se prilagoditi sredini, okolnostima, prebroditi krizu.

 

  • Oprez?

 

Nakon mnogobrojnih konsultacija, rekla bih da je svako ko otvara firmu – oprezan ili manje oprezan.

Iako je ekonomija oblast koju sam najmanje volela – morala sam da se poreski i finansijski opismenim. Shvatila sam da su oprez, disciplina, poštovanje zakona, rokova – deo uspešnog preduzetništva.

 

  • Uspeh

 

Osobe koje prate moj rad mi često postavljaju pitanje: "Kako da započnem neki posao i budem uspešan/na u tome?". Nema jedinstvenog recepta za uspeh. Nekada presude začini, ali mnogo češće uspeh je u rukama kuvara.

Similar Posts

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *